برای مقایسه پرینتر چاپ کارت PVC یک طرفه و دوطرفه باید گزینه‌های لازم برای چاپ در نظر گرفته شود. پرینتر یک طرفه کمی ارزان تر است اما با توجه به ویژگی‌های کارت شما (متن، تصاویر، بارکد، و غیره …)، ممکن است پرینتر چاپ کارت PVC دو طرفه مورد نیاز باشد.

مقایسه پرینتر چاپ کارت PVC یک طرفه و دوطرفه

پرینتر چاپ کارت PVC یک طرفه

پرینتر چاپ کارت PVC یک طرفه معمولا برای کارت‌های ساده که حاوی اطلاعات محدود است، استفاده می‌شود. برای نمونه در کارت‌های از پیش چاپ شده که فقط نیاز است یک نام، بارکد، یا کد شناسایی روی کارت چاپ و اضافه شوند، چاپگرهای یک طرفه مانند DATACARD SD260 گزینه مقرون به صرفه‌ای برای شما است.

 پرینتر چاپ کارت PVC دو طرفه

در مقایسه پرینتر چاپ کارت متوجه شدیم که پرینتر دو طرفه اجازه می‌دهد تا هر دو طرف کارت به طور هم زمان چاپ شده و به طور معمول به این شکل استفاده می‌شود که روی کارت رنگی و پشت کارت سیاه و سفید چاپ می‌گردد. برای نمونه پرینتر دو طرفه زبرا ZXP سری ۷ برای چاپ اطلاعات زیاد، به ویژه هنگام استفاده از بارکد، گزینه‌ای ایده آل است. با انتقال برخی از اطلاعات به پشت کارت، جلوی کارت منظم و خالی‌تر می‌ماند تا تمرکز بیشتری روی اطلاعات اصلی باشد.

مقایسه چاپ کارت یکطرفه و دو طرفه

با توجه به نکات گفته شده دستگاه‌های چاپگر چاپ کارت PVC در مدل‌های مختلف با کارایی و کاربردهای مختلف برای حوزه‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. ویژگی‌هایی که یک دستگاه پرینتر چاپ کارت پی وی سی دارد عبارتند از: قابلیت چاپ هولوگرام، قابلیت کدگذاری انواع کارت ها، چاپ رنگی و تک رنگ، کیفیت چاپ، چاپ دورو، چاپ مستقیم و غیر مستقیم وسرعت چاپ کارت های پی وی سی. که برای خرید پرینتر چاپ کارت PVC نیاز است تا با توجه به قابلیت های مورد نیاز پرینتر مناسب تهیه گردد.

خدمات چاپ کارت pvc:

چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت اعتباری و …