کارت قرعه کشی

کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی و برگزاری قرعه کشی، یکی از موثرترین استراتژی‌ها در ایجاد انگیزه خرید، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریانی است که قبلا جذب نموده اید. برای افزایش ارزش برندتان و داشتن مشتریان وفادار، لازم است تا به نحوی مخاطبان را با خود همراه نموده و آنان را در فرآیندهای غیر از معامله، با کسب و کار خود همراه نمایید. یکی از بهترین رویکردها در همراه نمودن مخاطبان و مشتریان با برنامه‌های برندسازی شرکت، راه اندازی قرعه کشی که همواره مورد استقبال مشتریان بوده است. اصلی‌ترین هدف از برگزاری سیستم قرعه کشی و اهدای جوایز، ایجاد پیام در ذهن مشتریان است.

هرچه این پیام قوی‌تر در ذهن مصرف کننده ایجاد شود، خودتان و برندتان را بیشتر در دل مشتریان جا کرده اید. اگر پروسه قرعه کشی و اهدای جوایز را به درستی انجام دهید می‌توانید قلب مشتری را فتح کرده، احساس او را نسبت به خود برانگیزید و او را ترغیب به خرید از مجموعه خود نمایید. در چنین استراتژی خبری از خرید کردن نیست زیرا مشتری قبلا خرید خود را انجام داده است. قرعه کشی کمک می‌کند تا بعد از این رویداد، اقدام به خرید مجدد از مجموعه افزایش یابد. ممکن است رویکرد‌های مختلفی را بر اساس ماهیت کسب و کارتان برای برگزاری مسابقه و قرعه کشی انتخاب نموده باشید، اما معمولا در نهایت نیازمند چاپ کارت قرعه کشی هستید تا با برگزاری یک جشن بزرگ با مشتریان هیجان مسابقه را بیش از بیش افزایش دهید.