شرکت پرینتیم به عنوان یکی از فعالان صنعت چاپ کارت PVC با بهره جستن از کادر فعال و متخصص و با ارائه ایده‌های نو و منحصر بفرد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. در این مجموعه انواع خدمات چاپ از طراحی کارت گرفته تا شخصی سازی و چاپ آن در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

خدمات مشاوره ای

تخصص ما چاپ کارت پی وی سی است و خدمات مربوط به آن را از صفر تا صد انجام می‌دهیم. کارشناسان ما در هر زمان به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات مشاوره ای لازم را به منظور انتخاب مناسب‌ترین روش چاپ و راه حل‌های موثر در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت به مشتریان گرامی ارائه می‌دهند، تا بهترین نتیجه حاصل شود.

خدمات چاپ

در این بخش چاپ انواع کارت پی وی سی ساده و هوشمند از جمله کارت شناسایی، کارت پرسنلی، چاپ کارت شناسایی، کارت ویزیت، کارت بانکی، کارت پارکینگ، کارت کنترل تردد، کارت هدیه، کارت مترو و اتوبوس و … قابل انجام است. در این مرکز امکان چاپ لمینت بر روی کارت جهت افزایش دوم و ماندگاری چاپ وجود دارد. همچنین ما می‌توانیم برای افزایش امنیت کارت‌ های PVC آن‌ها را همراه با نوار مغناطیسی، پوشش هولوگرام و یا چیپست عرضه کنیم. خدمات چاپ در این مجموعه در سایزها و طرح‌های دلخواه مشتریان صورت می‌گیرد و برای این منظور از دو تکنیک چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده می‌شود. در ادامه به صورت مجزا به هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش های چاپ کارت pvc

چاپ دیجیتال

جدیدترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال به کمک ما آمده‌اند تا نیازهای چاپ کارت فوری شما را پاسخگو باشیم. چاپ دیجیتال زمانی مناسب است که تعداد کارت های پی وی سی زیاد و نیاز به چاپ سریع کارت باشد. برای این منظور از دستگاه‌های چاپ دیجیتال استفاده می‌شود که قابلیت چاپ کارت فوری را دارند. با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال امکان چاپ نمونه کارت PVC هم وجود دارد. این مجموعه امکان چاپ فوری کارت PVC در تیراژهای گوناگون با ضخامت‌های مختلف از کارت ۳۰۰ میکرون تا ۸۰۰ میکرون را دارد.

شرکت پرینتیم در زمینه چاپ دیجیتال کارت پی وی سی بهترین خدمات چاپ کارت PVC را ارائه می‌دهد که شامل موارد ذیل هستند:

  • طراحی کارت شناسایی و پرسنلی مشتریان
  • شخصی سازی کارت های پرسنلی
  • چاپ اطلاعات متغیر بر روی کارت ها
  • رمزگذاری کارت های پی وی سی

چاپ افست

تجهیزات مدرن چاپ افست به ما این امکان را می‌دهد که بهترین خروجی‌ها را با متنوع‌ترین پوشش‎‌های چاپی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. با استفاده از روش چاپ افست امکان چاپ کارت‌ در تیراژ بالا و با طرح ثابت وجود دارد. ما در پرینتیم، کارت های دلخواه شما را با قیمت تمام شده کمتری نسبت به چاپ دیجیتال چاپ می‌کنیم. چاپ افست کارت PVC بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

سایر خدمات چاپ 

خدمات طراحی

طراحی کارت از دیگر خدماتی است که به صورت حرفه ای توسط طراحان متخصص ما انجام می‌شود. می‌توانید طراحی کارت های خود را به ما بسپارید یا اگر طرح خاصی مد نظرتان است، آن را با طراحان ما در میان بگذارید تا یک خروجی مطلوب به شما ارائه دهند. همچنین می‌توانید از طرح های آماده کارت که در وبسایت ما قرار دارد یکی را به دلخواه انتخاب و به صورت رایگان دانلود کنید تا روی کارت های شما اعمال شود.

سخن آخر

مجموعه printim آماده همکاری از آغاز تا پایان پروسه چاپ کارت و ارائه بهترین خدمات به شماست. هدف اصلی ما جلب اعتماد شما، ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان وفادار و رضایتمندی از خدمات چاپ است. ما با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، بروز ترین دستگاه های چاپ کارت و مواد مصرفی، کلیه مراحل پیش از چاپ و پس از چاپ را انجام می‌دهیم. این مرکز خدمات چاپ را بدون واسطه، با کیفیت بالا، در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین قیمت به سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها و افراد ارائه می‌کند.