چاپ کارت حضور و غیاب

کارت حضور و غیاب

کارت حضور و غیاب نوعی کارت الکترونیکی است که جهت مدیریت منابع انسانی در موسسات و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین کاربرد این نوع کارت‌ها ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل است. در واقع کارت حضور و غیاب ابزاریست که از طریق آن شرکت‌ها می‌توانند روی تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند. همچنین با استفاده از این سیستم هوشمند می‌توان از میزان زمان صرف شده در محل کار و حضور یا غیبت کارکنان آگاه شد. علاوه بر این با چاپ کارت حضور و غیاب و اعطای آن به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توان میزان حقوق کارمندان را بر اساس زمان ورود و خروج آن‌ها محاسبه نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا دیگر موارد استفاده از این نوع کارت را بیان نماییم.